fredag

Jag har loggat in på jobbet för en långhelg.
 
Började kl 13 så har avverkat några timmar redan.
 
Städ o dusch var första punkten.
Hittade den här döskallen när jag höll på att dammsuga. Nästan så den följde med. Den jag var hos hade fått den av några grannungar o tyckte den var otäck så jag fick den. 
 
Ja jag är månne lite morbid men jag tycker den är läcker.
 
Fredagsmys i bilen får det bli. Går det också.
 
Apropå städ så är den här moppen bara bra till en sak.
Blöta ner golvet o ta med lösa sopor. Fläckar tar den fasen i mig inte bort.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tråkigt med en dålig mopp, jag har köpt en liknande fast ICAs
egna och den är super.

Maria

Svar: Sen beror det nog lite på hur snabbt man ser till att ta bort fläckarna också. Men hos brukarna i hemtjänsten hinner det gå lite för länge kanske ;)
Kalla mig M

2015-09-04 @ 20:18:40
URL: http://www.houseforus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0