busy little bee

Jag har varit osynlig på bloggen i några dar. Jag har pysslat med annat. Det här bland annat.
Det är inte klart än. Faktum är att det har avstannat precis här som på den sista bilden (jag blev tvungen att sluta för fixsmeten tog i princip slut och eftersom det tog en evinnerlig tid att pussla ihop själva diskbänken med ett hål på snedden så torkade det sista ihop liksom). Stöket runtom bjuder jag på. Man måste ju faktiskt leva också och när diskhon blir bortplockad ett par dagar innan det väl kommer igång med mosaiksättning så ja, då hinner det bli stökigt (jag fick ju ett bakslag i måendet). Även om det går att diska i duschen också. Men den biten som är gjord är "klar" så att säga. Den är fogad och diskhon är på plats igen. Går åt en jädra massa fog när det är så många meter fog som vid mosaik.
 
Men nu vet ni varför jag varit tyst på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Mors..Lite bökigt brukar det bli när man renoverar,men fint blir det säkert när det blir klart..
Stackars Orvar som har en matte som är glömsk,det får du ändra på..Haé Kram.

2015-09-21 @ 06:55:13
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com
Postat av: MADDISENJ.SE

Ser ut att bli himla fint!

2015-09-21 @ 13:34:49
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Kristin Hylén

Jösses vilket jobb!! Men det är det värt när resultatet tar form!!

2015-09-22 @ 18:40:34
URL: http://ikristinshuvud.blogg.se/
Postat av: Marianne

Nåt sånt skulle jag inte ens fundera på att göra....jag tycker du är superduktig

Svar: Tack *rodnar* jag är ju inte den som är den. Bra karl klarar sig själv (eller rättare sagt: uppvuxen utan en närvarande far och med starka kvinnor omkring mig så är inget omöjligt)
Kalla mig M

2015-09-27 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0