nyfiken i en strut

Den här herren lyckades hitta spillolja som herr J hade lyckats lämna öppet nånstans vid garaget. 
Så han fick ta en svängom i duschen. Inte alls uppskattat kan jag tala om.
Bilden är tagen efter att han fått duscha. Tyvärr måste vi nog göra om proceduren för jag fick inte bort allt. Jag kan säga att jag ligger inte på plus just nu. Fast det borde ju vara husse som får stora dissen när det är han som har slarvat.
 
Och så måste jag tyvärr berätta att den ena kycklingen låg död under hönan nu ikväll. Så nu är de bara tre kvar. Två gula och en grå.

Kommentarer
Postat av: maria eek

Duscha som är så skönt! haha

Svar: haha ja fast inte om man är en liten katt tydligen
Kalla mig M

2015-10-28 @ 00:52:14
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: marianne

Husse ligger ju på plus, det var ju han som tog fram det roliga...haha

2015-10-28 @ 08:00:01
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0