klagovisa och bildbomb

Nähäpp. Tjejer kan visst inte. Iallafall inte den här tjejen, just nu.
 
Jag vet inte hur jag ska komma vidare i felsökningen utan ett mätinstrument som funkar. Hittade inget fräscht batteri och när jag öppnade apparaten så fanns där inte ens ett batteri i till att börja med. 
 
Jag har gjort det mest obvious men ptja, nu får gubben hjälpa mig.
 
Tuppen som blev attackerad igår verkar ha piggnat på sig lite. Han har ätit och druckit av vad unge herr J har bjudit honom. Han får fortsätta att bo i hans rum i en hundbur så länge. Släpper jag honom till de andra så hackar de väl ögat ur honom bara för att det redan är sårat omkring där. Blod är ju en trigger hos höns.
 
Visst ser han farlig ut? ;)
Fast egentligen gäspar han bara för att jag kom med kameran igen. Han är rätt trött på mig och min kamera.
 
De här tyckte inte heller att jag var rolig när jag kom med min kamera och arrangerade för en fotosession.

Kommentarer
Postat av: Lowas Art

Vilken gullig bild på kycklingen i kronan =D

Svar: Tack
Kalla mig M

2015-10-29 @ 09:35:21
URL: http://lowawidenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0