i natt jag drömde ...

Jag har drömt så sjukt.
 
Dels drömde jag att min bror hade hittat en annan flamma. En som var typ 10 år äldre än honom. Han vägrade åka hem och ens  prata med sin fru om saken. Han påstod att hon inte visste nåt men jag förstod att hon helt enkelt låtsades som ingenting för att vad skulle hon göra liksom.  Jag vågade inte åka dit och berätta sanningen utifall hon verkligen inte visste... sen samtidigt så har jag drömt om höns och kycklingar som typ muterat och får superkrafter vid en viss ålder. Och jag har "jobbat" på ett konstigt lasarett/ålderdomshem och det låg halvdöingar i gigantiska sittvagnar som låg ner så de hade fötterna uppåt i luften. Fast de låg här hemma på min loge så jag vågade knappt gå in där. Sen var det nån konstig sammankomst här hemma med massa folk och ungar och packning hitan och ditan. De skulle typ bo här som på läger. Och jag fick nån kniv som jag skulle ha o försvara mig med när nå monster eventuellt skulle komma o attackera. När de kom så hade "min" fiende nån konstig mackapär som gjorde att min kniv inte funkade genom att han strålade en stråle mot min kniv. Men jag hade fått en bonuskniv som var liten och tack vare den så klarade jag mig i slutänden. Trots att jag hade lagt båda två i samma benficka på mina byxor. 
 
Ja, jag vet inte ens i vilken ordning jag drömde allt det där. Och jag har säkert glömt hälften också. Men ja, tänk er känslan typ som från ett sjukt dataspel eller en äcklig film.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0