torsdag och Kristi himmelsfärdsdag

En svala gör ingen sommar säger ordspråket. Men nu har jag sett den första svalan för iår. Så då borde sommaren vara på väg iallafall.
 
Det blev lite sovmorgon idag. Konstigt att man kan sova så ohemult mycket på ett dygn och ändå vara så trött. I morgon börjar allvaret igen. Mitt första pass på jobbet. Visserligen bara arbetsprövning och jag kan gå hem om jag inte pallar. Men ändå. Liiite pirrigt måste jag säga.
 
Huvudvärk idag med. Undras om jag sovit för mycket kanske. Pressat tänder i sömnen? Alldeles säkert. 
 
Idag står tvätta om tvätten som hängt ute i sol, vind och regn i ett par veckor på agendan. Handdukar förvisso men ändå. Det luktar inte så gott om tvätt som  hängt ute så länge. Vi får se vad hjärnan vill samarbeta om. Yrslig hursomhaver. 
 
arkivbild
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0