blärk

Arbetsprövat snart en vecka. Idag kom bakslaget, med besked.
 
Sååå trött att jag hade svårt att samla ihop mig och åka hem efter 2 timmar. Höll på att krocka när jag missade att det kom en bil från vänster vid en korsning. Jag hann över precis på nypen och med hjärtat i halsgropen.
 
Skulle varit till psykologen idag men ringde o avbokade. Krashade i soffan när jag kom hem. Har slumrat av och till men det känns som fjärilar i bröstkorgen så jag får ingen ro.
 
Ångest deluxe alltså. Har tagit en atarax, få se om den hjälper.
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Men fy vad otäckt det låter att vara så trött ute i trafiken....tur det inte hände något.
Du kanske ska återgå till att vara helt sjukskriven? Att man blir trött av att jobba är en sak men det får ju inte bli så man inte orkar med NÅGOT annat.

Ja, gulplister är det nog...tack :)

2015-05-20 @ 15:54:12
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0