no chicken, just bacon

I torsdags var jag med E och svägerskan på bio. Efter bion åkte vi genom en drive-thru och köpte hem en varsin burgare åt de två herrarna J som väntade hemma. 
Bilden är ärligt snodd från deras hemsida och visar vilken sort de fick. Eller ja, vilken sort jag beställde åt dem men som ingen av dem i verkligheten fick.
 
De fick nån bantad version där själva kycklingburgaren fattades och det enda köttiga i burgarna var baconet. 
 
Inte första gången jag köpt med mig mat från just det stället och kommit hem bara för att upptäcka att hälften av beställningen fattas eller nåt liknande. Den här gången lackade jag ur och skrev ett irriterat mail till kundtjänst. 
 
I fredags hade jag fått svar på mailen där de beklagade det inträffade och självklart skulle jag få kompensation.
 
Idag hade jag fått post.
I brevet låg det ...
fyra kuponger som ersättning. 
 
Ja, säga vad man vill men de var ju snabba att reagera iallafall. 

Kommentarer
Postat av: Ljuvliga Drömmar

Bra jobbat! Har själv jobbat på MCD en gång i tiden.. Ett tips tills nästa gång, fråga dem var dom har plockat ned i din påse :)

Svar: Haha ja nästa gång ska jag fråga om de lagt på själva burgaren i brödet också. Det har fattats extra cheeseburgare ibland och strips ibland. De rabblar ju upp vad man beställt och då tror man ju att sakerna faktiskt ligger i påsen också.
Kalla mig M

2015-03-23 @ 20:33:27
URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/
Postat av: Helen

Servicen är ju sådär på just detta ställe men de gånger man orkar klaga blir man snabbt kompenserad :-)

2015-03-25 @ 10:11:39
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0