missinassenblogga

Tänkte bara lämna ett livstecken. Jag lever, även om jag är lagom rolig just nu.
 
Jorå men nog stämmer det att innan man kan börja klättra uppåt så måste man nedåt.
 
Med andra ord, det stämmer som de säger att man mår sämre innan man mår bättre. Fick frågan om zumba idag men jag kunde inte förmå mig att samla ihop mig såpass att jag kom iväg. 
 
Istället lägger jag in ett par bilder från i måndags efter att jag skjutsat in E till bussen. Jag tog en kamerapromenad i parken och njöt av solen. 
Njöt var kanske o ta i, för det blåste snåla vindar.
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Speciellt när man börjar med antidepressiva mår man ju sämre först innan dom börjar hjälpa, jag hoppas du snart känner dig bättre !
Kram !

Svar: Tack. Ja, jag hoppas det jag också.
Kalla mig M

2015-03-11 @ 18:56:45
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0