dagen idag

Sovmorgon blev det idag eftersom jag o E hängde i hennes rum halva natten. 
 
Sen drog vi till stan o käka lunch med herr J innan vi sen for mot Enköping och en spontanresa för att shoppa loss på P.Lindberg. Hästgrejer för min del och en grästrimmer med kombinationsverktyg för andra uppgifter för herr J.
 
Sen tillbaka i Sala så for övriga familjen hem men jag tog herr J's bil som stod kvar där och sen åkte jag till återvinningsvaruhuset och shoppade loss lite. Hittade ett vitrinskåp för vägg (ja nåt Ikeatjosanhejsan) o lite annat smått o gott. 250:- räknade jag ut i huvudet att det skulle bli men killen i kassan orkade inte räkna o slog till med 150 spänn som klumpsumma för alltihopa. Taget sa jag.
 
Sen Ica som vanligt innan jag for hemåt. 
 
Hämtade min kamera som jag glömde i Broddbo på midsommarafton. Slänger in några bilder från då. Värdinnan i huset kom inspringades från hundkissningen och ropade att jag skulle komma o ta med kameran.
De här pyrena satt på stigen. Mamma o pappa flög oroligt omkring. Tyvärr är risken stor att Cleo katt fick tag i dem sen.
Även om jag försökte villa bort hennes uppmärksamhet och bära in henne i huset så smet hon lika snart ut igen. 
 
Alldeles strax så kommer strömmen att brytas för underhåll på elnätet. Hela natten till morgontimmarna ska det tydligen vara så.
 
Såååå natti natt då
 

Kommentarer
Postat av: marianne cargus

Vilka små söta dunbollar...lite tråkigt att katter gillar såna också, och inte bara fula råttor...hoppas dom klarade sig

2015-06-28 @ 18:05:00
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0