Bröllopsfotografering

Emma Hortans sjöng så ögonen tårades
Inte bara på oss som satt i bänkraderna och lyssnade, utan även på brudparet. 
När vigselceremonin var klar och brudparet smög upp i trappen mot läktaren för att släppa ut gästerna först så passade jag på och smög efter brudparet och fångade dem på bild i trappsmygen.
Jag hade fått i uppgift av tärnan att hålla dem kvar en liten extra stund för hon lyckades inte smuggla med ris och såpbubblorna fram till kyrkan före där. Alltså behövde hon hämta det i bilen och hinna dela ut till alla gästerna innan brudparet steg ut på trappen.
 
E fångade mig och min fina syster på samma bild.
 

Kommentarer
Postat av: leila

Nu hitta jag hit :) Så fina foton. Jag kommer att fota i formatet RAW (råformat) så jag får fotota som jag ställt in kameran på. Vill inte att kameran ska bestämma ;) får utmana mig lite. Nu när jag sett dina foton så fick jag lite tips. Tack :)

2017-07-03 @ 19:00:58
URL: http://leilasfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0