Bildbomb - Lögarängen

När jag följt med E till Västerås igår så stannade jag kvar och väntade på att hon ville hem igen. Jag parkerade vid Lögarängen och tog en promenad efter strandkanten.
På ett ställe hade de ställt iordning en trädgårdslabyrint med väggar av häckar och gabioner. De väckte ett stort vill ha i mig. Det är verkligen mycket mer spännande och givande att gå i en trädgård där du inte ser allt på en gång. I vissa gångar fanns det bänkar och/eller planteringar. Tyvärr tror jag att A-lagarna är de som njuter mest av platsen för jag såg vissa spår efter dem.
Nu är det bara att börja försöka bearbeta herr J så jag kan få till nåt liknande här hemma. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0