Like a heartbeat...

Ja, jag har hjärtklappning här hemma. 
 
Försöker hitta ordningen nånstans för det ser ut som Jerusalems förstörelse men jag orkar inte så mycket. Hjärtklappning, svaghet och yrsel. Kroppen vill helst bara ligga ner men jag låg ner hela kvällen igår och slumrade bort tiden. Och jag har vaknat några gånger i natt men somnat om lika snabbt och det blev sovmorgon i morse. Sååå nu vill jag inte sova mer. Men ja, kroppen vill sova mer.
 
Nåja, jag får väl skrota runt på halvfart så funkar det kanske.
 
 
Nu har brudparet lagt in annonsen i tidningen.
:)
Klicka på bilden så ska ni kunna se alla bilderna i den digitala annonsen. Jag är glad att de valde den här bilden i tidningen. Jag tycker att det blev en himla fin bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De flesta på jobbet tyckte det var en fin bild och lite annorlundare än vad de brukar vara i tidningen.. Jag fastnade direkt för denna bild.. 😊 Stort tack för ett jätte bra jobb bakom kameran.. 👍😘

2015-07-09 @ 15:12:17
Postat av: Stina

Verkligen en jättefin bild !

2015-07-09 @ 21:35:45
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0