inställt pga värk

Ja, jag är lite handikappad just nu. Jag lyckades göra nån dum rörelse igår som resulterade i en total låsning i nacke/skuldra. Jag kan knappt vrida på huvudet åt vare sig höger eller vänster och igår när jag skulle försöka äta så kunde jag inte samordna rörelsen huvud arm så att jag kom åt att få skeden i munnen. Det slutade med att jag fick öva på att äta med fel hand. 
 
Jag kunde få sova iallafall. Men det var med nöd och näppe och endast för att jag lyckades palla upp mig i soffan med stöd och hittade en ställning där det typ inte gjorde ont alls. 
 
Idag har jag ringt och bokat en tid hos naprapaten men det blev inte förrän imorgon. Kanske lika så bra med tanke på att jag inte är i körbart skick och tekniskt sett skulle behöva nån som agerade chaufför. 
 
Men dagen idag är lite inställd så att säga. Jag skulle ha arbetat men jag insåg mina begränsningar när jag grät av smärta och frustration igårkväll och ringde mig sjuk. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas naprapaten får bukt med det som krånglar

2015-01-12 @ 14:50:10
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0