5 år

Jag anlitade den bästa för att fixa till bloggens utseende.
 
E är hemma från skolan idag pga feber och huvudvärk men när mamma säger "pretty please" så kunde hon inte motstå utmaningen.
 
Tack älskade E för att du stod ut med mina små psykbryt så fort jag inte hade koll på vad du gjorde. 
 
Dels är storleken ändrad så att jag nu kan lägga upp mycket större bilder utan att de försvinner i högerkanten. Och så fixade hon en ny header. 
M-skylten la hon upp bara för att visa en exempelbild på hur det skulle kunna se ut men jag tyckte att det passade så bra med tanke på att jag kallar mig M att den fick vara kvar och sen gillade jag min gräsbild som jag hade i förra headern att jag ville ha en gräsbild med nu också. 
Sen kom jag på att bloggen faktiskt firar 5-års jubileum. Jag började pyssla med den 26 januari 2010 och det är ju ganska precis 5 år sen. Såååå grattis bloggen. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Snyggt blev det :-)

2015-01-28 @ 22:22:03
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0