2014 i bilder - del 4

Då har vi kommit till den avslutande delen i mitt 2014 i bilder.
 
Oktober
 
November
 
December
 
Sådär, det blev ett år i bilder.
 
Ett år bantat till 36 bilder. 
 
Jag har tränat, ätit gott, varit och sett en och annan spelning på lokal, umgåtts med djuren i nöd och lust. Haft semester, både i hängmattan och på annan ort, andats in rök både från däckrök (power meet) och från den stora branden som härjade precis i faggorna. Jag har provat ett annat jobb, läst böcker och varit hundvakt. Jag har varit på begravning och jag har varit på dop. Jag fyllde trettitio (som är ett bättre ord för fyrtio) och fick en kamera som jag nu också börjat experimentera lite mer med. 
 
Första delen i min bildrika årskrönika hittar du här <----
Andra delen i min bildrika årskrönika hittar du här <-----
Tredje delen i min bildrika årskrönika hittar du här <-----
 
Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år. Jag kommer alldeles säkert fortsätta dokumentera stort och smått i mitt liv med bilder. Och kanske, kanske att jag om ett år sätter mig ner och sammanfattar även det här året i bilder. Den som lever får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0