nämen en solig dag

Här är det fortsatt låg energinivå. Jag ställde klockan på ringning i morse men orkade inte kravla mig ur sängen förrän en bra lång stund senare. 
 
Jag fick ett litet ryck iallafall eftersom solen behagat visa sig idag och det har varit uppehåll för första gången på jag minns knappt när *halleluja*. Så jag rev ur sängkläderna och slängde ut kuddar, täcken och bäddmadrassen på vädring. Sen skulle jag ha dammsugit sängen tänkte jag också men ja, där tog energin slut liksom. 
 
Måste väl göra det nu kanske innan solen går ner och fukten kryper in i allt så man får frysa arslet av sig inatt sen.
 
Hästarna fick komma ut i en hyfsat lerfri hage idag eftersom det var uppehåll och jäklar så glada de blev.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja det är såååå skönt med en solig dag utan regn...alla blir glada inte bara hästarna ;)

2015-12-08 @ 09:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0