Kablonk

Där kom allt ikapp mig.
 
De senaste dagarna har jag för att slippa känna, slippa tänka så mycket farit fram här hemma och plockat lite här och lite där. Det syns inte för den oinvigde kanske men så är det iallafall. Inte kunnat sitta stilla riktigt.
 
I morse gick jag upp hyfsat tidigt med tanke på att jag de senaste nätterna inte kommit i säng och somnat förrän morgonsidan. Inatt blev hon väl sisådär 4 innan jag la ihop ögonen av utmattning.
 
Efter frukost tänkte jag fortsätta röja i sovrummet. Jag har bestämt mig för att möblera om lite. Nu när jag "rår mig själv". Jag kom upp där, tittade på vad jag påbörjade igårkväll och vemodet rullade in över mig. All ork och energi försvann i ett nafs och jag började frysa inifrån och ut. Kröp ner under täcket och filt och somnade om. 
 
Nu är jag bara matt och trött. Skakar i kroppen av energilöshet. Men äter man inget riktigt på flera dagar och slarvar med sömnen så blir det väl så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0