nä mina djur är inte normala de heller

Jag är som jag är. Och mina djur tar så klart efter sin matte. Sådan matte sådan kyckling liksom.
 
 
När jag kom hem efter att ha ätit ute med mina kollegor så skulle jag bara kolla till djuren lite. Jag räknade och räknade kycklingarna men hur jag än räknade så fick jag det bara till 8. Till slut fann jag den sista kycklingen. Hon satt på Dallas rygg. 
Dallas trippade så försiktigt för att inte tappa henne. Fina snälla Dallas. Sen hoppade hon över till Texas och provsatt hans huvud.
 
Sickna tokiga djur jag har.
 
#ViBorPåLandet

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Haha så söta! :)

2015-08-27 @ 09:03:01
URL: http://allamarsvin.blogg.se/
Postat av: Marianne

Haha....vilka tokiga kycklingar, och slarvig mamma som inte kallar in dom till kvällen.
Min ena katt brukar sitta på ryggen på Magnus...så han har ridit i hagen några gånger :)

Svar: Det var Snövit som provred pållarna. Hon är kaxigast av de små.
Kalla mig M

2015-08-29 @ 07:18:42
Postat av: Helen

Men så sött <3

Svar: Haha ja. Igår hittade jag bara åtta kycklingar igen. Den nionde satt under magen på mamma höna. Såg kul ut när hon knappt nådde ner till sittplatsen med benen
Kalla mig M

2015-08-31 @ 11:44:15
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0