Vem är bäst då??

Woop woop
 
Jo det är jag.
 
Herr J tappade ju bort sin mobiltelefon igår när han var ute och busåkte i grannskapet.
Skillnaden mellan pojkar och män är priset på deras leksaker. Det stämmer fullt och fast. Bilden är inte fotad vid det tillfället utan det var när jag sa att jag ville fota actionbilder där han kör på bakhjulet.
 
Idag tog jag Lilleman och red ut på gärdena där han hade åkt (bland annat) eftersom man ser så mycket bättre från hästryggen än till fots. 
 
Det tog oss inte lång stund att hitta den där den låg i gräset och bara väntade på att bli hittad. Och ändå hade han gått där två gånger igår och letat. 
 
Tyvärr ingen bild på det eftersom jag inte tog med mig min mobil när jag red iväg. Den låg i köket på laddning. 
 
Jag kände mig inte i prima form direkt när jag red iväg och jag sa till Lillen att han skulle vara snäll med mig idag för jag kände mig nästan yrslig när jag väl satt där i sadeln och vi hade kommit iväg. 
 
Nåväl, slutet gott allting gott. Jag höll mig kvar i sadeln. Lillen var sådär vad gäller att hålla sig i skinnet men vi kom överens om farten till slut. Och som sagt... telefonen hittades = herr J lycklig.
 
Sen tog jag en kamerapromenad men det blev inte så bra bilder... men det kanske kommer upp en fototriss senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0