låg lågare lågast

Jag glömde ta min medicin igår. Kanske var det därför jag var så totalt opepp idag. Eller så var det efterverkningar av att jag var till jobbet en sväng. Kanske en kombo.
 
Hursomhaver, jag hade kunnat sova precis hela dan idag. Gick inte ur sängen förrän 13.30. Japps pinsamt men så var det.
 
Herr J ringde strax efter o sa att vi var bortbjudna nu ikväll, på grillat.
 
Jag kände egentligen att jag inte orkade men ja, jag är dålig på att lyssna på mig själv.
 
För att försöka ladda batterierna tog jag ponnyn på en skogspromenad. Han gick hårt igår så jag tänkte att en lugn promenad i skogen kunde va lagom. Lite så han skulle få sträcka ut musklerna över stock o sten utan nån sadel o ryttare. 
Vi hittade blåsippor på ett ställe. Visste inte att de växte häromkring. 
 
Han blev svettig av promenaden så nåt gjorde vi rätt iaf. Hoppa över bäcken och över en trädstam bland annat. 
 
Middagen blev helt okej även om jag kände att jag var sjukt osocial.
 
Nu ska jag ta mitt värkande huvud o försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0