it's a bloody mess, thats what it is

Det finns vissa dagar i månaden som jag verkligen verkligen VERKLIGEN inte gillar.
 
Det är när man vaknar och känner att nu nu NU måste jag på toaletten om inte hela sovrummet ska se ut som nån brottsplats i CSI.
 
De där mornarna när det liksom bara svämmar över. Det är inget som händer långsamt utan helt plötsligt när jag vänder mig eller nåt så rinner det över bredden det där som långsamt samlats i nån liten hålighet inuti mig. 
(Det hjälper ju föga med skydd såna gånger för de hinner ju liksom inte med. Och jo jag hade väl kunnat köra både "hängslor och livrem" men gillar inte att ha pluggat på natten om jag kan slippa.)
 
I morse var en sån dag. 
Jag slet åt mig första bästa trasa jag fick tag på. Ett påslakan som herr J lyckats skala av täcket. 
 
Sååå det var den sovmorgonen. *muttrar*
 
Jovisst klockan kanske sa att det var dags att gå upp men eftersom jag fastnade framför tv:n igår så ville jag få lata mig och dra mig riktigt länge när jag för första gången på länge inte hade nåt inbokat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen där, men det blev mycket bättre efter operationen 2011. Innan då forsade som f.n..
😊

2014-09-09 @ 11:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0