igår var ingen vanlig dag

för det var faktiskt min födelsedag ;)
 
Vi behöver ju inte orda så högt om åldern. Ålder är ju ändå bara en siffra :)
 
Dagen blev hursomhaver helt okej. Fick ledigt från jobbet också så jag gjorde väl inte så mkt mer än det jag ville.
 
Firades med paket på sängen innan E skulle till skolan
Fick vad jag önskat och lite till så det var ju bra.
 
Idag var det tillbaka i vardagen igen och med påfyllnad av blommor i växthuset tog det mig halva dan att komma iform. Man ska inte va ledig för man tappar stinget direkt, haha *suck*
 
Ampelfacklan är en blomma jag minns från farmors köksfönster o är alltså en som står på min vill-ha-lista.
Älskar utsikten från kassaplats rakt ut i himmelriket av grönt o skönt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0