träning och bakning

Samlade ihop mig igår och for iväg på ett träningspass. Oh I liked it.
När passet var slut ångrade jag att jag inte hade skrivit upp mig på boxpasset efter också. Men med tanke på hur otränad jag är just nu så får det väl räcka med ett core-pass. 
 
Jag kände direkt efter att jag var mkt piggare än på länge och vet ni. Idag har jag inte ens funderat på om jag skulle gå o vila efter att jag skjutsade sonen till bussen. 
 
Ja jag är ledig idag. Har tre-ledig helg och de är ju bara guuuld värda. 
 
Men iaf så fick jag sån energikick att jag drog igång att baka. Subwaykakor och receptet hittade jag på fb i en grupp som heter "kakburken, för oss som gillar att baka"
 
Rackarns så god kakdegen var. Nästan så jag hade kunnat mumsa bara den. 
Receptet som jag bara har printscreenat från telefonen
Hoppas det syns vad det står. 
Jag tog den mindre mängden socker och mina ägg var så små så jag tog två hela och en äggula istället.
Jag fick ihop till 18 kakor... som ni ser på bilderna så flyter de ut rätt bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0