stand-by

Jag vet inte vad det är men jag är fortfarande lika trött. 
 
Känner mig inte pigg nånstans och hela jag går på sparläge känns det som. Jag är fortfarande kvar i det där introverta läget att jag helst önskar att inte behöva interagera med nån endaste en. Varken människa eller djur för tillfället. Jo katten möjligen. Om den ligger snällt och stilla bredvid mig och inte kräver en massa uppmärksamhet.
 
Kan man kalla det för att jag är mätt på social samvaro?
 
Nu har jag iaf huset för mig själv en stund. Hoppas telefonen håller sig tyst också.
 
Vid ett tillfälle på fem veckor börjar jag mitt arbetspass så sent som vid 16.00 och idag är det den dagen. Woho på det liksom. 
 
Nähe, vad ska jag fylla förmiddagen med då tro?
Blev sjukt sugen på nåt nybakat. Men orkar jag det? Ja scones orkar jag nog svänga ihop. Nybakta scones om en stund dårå. Och en kopp te kanske. Eller kaffe, vi får se
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Nybakta scones o en kopp the låter som en bra uppvärmning inför ett arbetspass

2014-01-21 @ 16:02:39
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/
Postat av: Stina

Jag kan också komma in i såna perioder när jag helst inte vill träffa någon alls - kanske blir vi ibland lite för mättade på att vara sociala och trevliga med våra jobb ?

2014-01-21 @ 16:04:13
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0