M som i måndag

ledig dag och jag hade tänkt ta en rejäl sovmorgon. Typ ett par tre timmar till iaf. Minst.
 
Men av nån anledning vaknade jag till.
 
I morse när herr Js väckningslarm startade så var jag rätt förvirrad. Jag blev irriterad över att han hade larmet på när han inte behövde och dessutom tidigare än vad jag behövde gå upp. Sen tog jag upp min mobil för att kolla vad klockan var och fick för mig att kolla om jag hade ställt larmet. Såg att det hade jag inte och då tänkte jag att jösses vilken tur i oturen att han ändå hade sitt larm igång. Sen kom jag på att ja just ja, jag ställde inte larmet för att jag ju inte behöver gå upp idag och han har larmet på för att han behöver gå upp. Rätt dag- och schemavill i morse alltså.
 
Nu har jag tagit lite frukost (varm O'boy) och kissat så nu tänker jag nog lägga mig och vila en stund till. 
 
Jag har fått ondare i min kind (i blåmärket) och jag undrar om det är normalt eller om det är för att jag rört för mkt på kinden med grimaser och så. 
 
Hur som haver (skorna skaver) nu tänker jag vila så tjingeling pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0