Deee duuuu D5200

Sambon pratade lite i halvt i gåtor häromveckan.
 
Han sa att han hade beställt en sak till mig.... 
 
Idag fick jag veta vad han hade beställt för mitt i min lilla powernap efter jobbet kom han in och ställde en kartong framför mig på sängen.
 
Nog för att jag hade pratat om att jag ville köpa en kamera åt mig igen eftersom min gamla systemare varit trasig rätt länge men jag hade väl inte räknat med att han skulle beställa en bara sådär.
 
*lycklig och otålig väntar på att batteriet ska laddas klart*
Jag borde ju ha kunnat prestera en bild på själva kameran också och inte bara lådan men mobilen laddade ur så jag har inte hunnit längre i fotandet.
 
Ett problem jag redan upptäckt är dock... hur ska man säga när man berättar vilken modell det är. Dfemtitvåhundra eller Dfemtusentvåhundra?
I-landsproblem jag vet ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Ohhh. ohhh, ohhh !!!!!!!!! *dreglar*

2014-01-08 @ 11:36:36
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se
Postat av: Helen

Grattis, där fick gubben några pluspoäng :-)

2014-01-08 @ 14:32:15
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0