Vad tusan använde John Blund igår?

Knock-outdrops eller en slägga i skallen på mig?!?
 
Somnade kablonk i soffan igår (skulle bara vila ögonen 5 min innan jag skulle gå o lägga mig på riktigt) och vaknade när katten jamade missinassen o ville ut. Var som drogad när jag raglade till ytterdörren för o släppa ut honom. Sen kollapsade jag o sov vidare i sängen. 
Var upp vid 10-tiden och åt lite frukost men sen la jag mig i soffan igen och somnade om när jag surfade på mobilen. 
 
E väckte mig vid 15-tiden när hon klev ur sängen. 
 
Sååå ja, det var den dagen det. Har fortsatt att dröna i soffan framför tv:n. E o jag har tittat på netflix och Supernatural.
 
Det var ju en förbannad tur att jag fick ta semester idag eftersom att vi går över på nya schemat idag och jag skulle fått jobba 7 dagar på raken. 7 dagar och med den starten på helgen som blev så hade jag nog kräkts av utmattning innan jag var klar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0