shape up

En vecka sen jag bestämde mig för att försöka hålla lite koll på vad jag stoppar i munnen.
 
Eftersom jag inte äger nån våg kunde jag inte väga mig innan men jag ville ju inte vänta tills jag fått väga mig heller för det är ju när man känner att NU är det dags som man ska genomföra också.
 
Igår ställde jag mig på en våg. Den visade ungefär som jag trodde... inget extremt viktras men jag lät mig äta gott utan att räkna så noga på fredagskvällen att jag kanske åt upp allt jag jobbat ihop under veckan.
 
Så här såg det ut tidigare idag när jag slutade jobbet. 
Fick inte med mig nån matlåda idag så lunchen bestod av en skyr yoghurt och en liten bit banan som jag mosade och blandade med en halv burk keso (inte lightvarianten). Det mättade bra det också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0