Fullt ös - medvetslös

Igår var det fullt ös och i morse var det medvetslös
 
Det blev ju ett mastodontpass på jobbet igår. Det gick hyfsat okej även om jag hade känslan av att både älska och inte älska mitt jobb när jag åkte hem.
 
Frustration över anhörigas flathet i kombination med förvirrad brukare gjorde kvällen mindre rolig medans man känner att man älskar jobbet såååå mkt när man har roligare brukarmöten.
 
Vädret satte bara lite extra krydda på tillvaron.
 
I morse ville jag inte höra när klockan började larma och jag vet inte hur många varv jag snoozade innan jag till slut raglade ur sängen och ner till köket.
 
Dagen har sen gått lite i pms:ens tecken men jag gör så gott jag kan och chokladmuffins på jobbet hjälper mig på vägen.
Tyvärr inte så här goda muffins men det får duga 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0