klockan är inte fyra men det är mörkt ute

Vaknade i morse med huvudvärk, axelvärk, ryggvärk och förbaskat ont i ridmusklerna.
 
Det blev en dag på halvfart för mig. 
 
Nu 5 min mys med katten innan jag ska hänga tvätt o slänga i mer tvätt i maskinen.
Ibland tror jag att det går runt nåt tvättmonster o spyr upp smutstvätt på det här stället. 
 
Igår blev det en dag i mammons tecken. Vi åkte o shoppa i V-ås. Sonalyckan behövde nya skor och en ny jacka pronto. Så pronto att det inte gick o vänta till jul. 
 
Till mig blev det ett macroobjektiv som jag suktat efter länge. Och en kameraväska att bära allt i. En fjärrutlösare och ett smidigare stativ åkte med i köpyran också.
 
Jag tog en snabb runda o testade det nya objektivet på fm men jag har inte fört över några bilder så jag kan inte visa ännu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0