försöker hitta stämningen

Jag drog igång lite blandad julmusik här hemma och tänkte mig komma i julstämning och fixa lite här hemma. Men jag vet inte vad det är för seghumör jag hamnat i. Jag får inte tummen ur till nåt vettigt alls. Det optimala är ju att röja när huset är tomt från övriga tvåbenta medlemmar men ja det går sakta.
 
Häromdagen fick sig sovrummet en välbehövlig dust. Jag drog ur precis allt ur sängarna och vände till och med på bottnarna så jag kom åt golvet där under. Men sen när det väl var klart just där så tog orken slut lite. 
 
Jag fick faktiskt upp hyllan ovanför sängen men den kom för högt upp så vilken dag som helst ska jag skruva ner den igen och ändra höjden. Hahaha 
 
Bild på det kommer absolut inte förrän det är klart. Om ens då ;)
 
Nä nu ska jag dessutom städa kamerans minneskort genom att föra över de senast tagna bilderna och sen tömma så jag får plats med massa nytt. Och det gör jag till tonerna av ABBA's "Happy New Year" som råkar ligga i turordningen av jullåtarna på spellistan jag valde
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0