varför går de inte hand i hand??

Igår hade jag inspiration och energi men inte tiden 
 
Idag har jag tiden men inte inspiration och energi
 
Helst låg jag kvar i sängen hela dan men masade mig upp vid 11. Inte för att det hjälpte och gjorde att nåt hände här hemma. Men jag har tvättat om tvätten som låg i maskinen sen X antal dagar. Den luktade inte helt najs så jag hade i en skvätt ättika för att få bort den sura lukten som hade uppstått. Sen har jag också hängt tvätten ute på sträcket. Så det blir lite soldoft.
Nu ska jag försöka få till nån sorts lunch. Blodpudding och bacon har jag tänkt. Till det har jag äppelmos för jag tycker bättre om äppelmos än lingonsylt. 
 
När jag skaffade min nya fån så fick jag också mer utrymme för appar och jag har skaffat en app för att hålla koll på mina blödningar. Jag har ju inte använt den så länge men kan redan se att om man har nån form av blödning (vare sig det är flytning eller the real thing) i 15 dagar och 7 dagar är utan notering (= ingen blödning) så blir det lite blodfattigt i kroppen i längden.
 
Inte undra på att jag känner mig trött och sliten mest hela tiden. 
 
Ja, jag vet. Jag borde beställa tid och kolla upp. Det är en hel massa jag borde.... blir så trött på alla borden och måsten så jag orkar inte ta tag i nåt av det i slutänden.
 
Roligare bloggning än så blir det inte just nu
 
Tjingeling pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0