mördande träningsvärk

Haha ja jag har sån träningsvärk att jag knappt kan ta mig ner för trappen. 
 
Blir bra det här... eller inte. Ska jobba ikväll och jag hoppas att jag klarar av det iaf. Rör mig sämre än gamlingarna jag ska till... men de får väl hjälpa mig upp när jag gått ner på knä för o dra stödstrumpor och sånt.
 
I morse när jag skjutsade E till bussen så var det så otroligt vackert över gärdena igen
Men godmorgon på er.
Oavsett om ni har träningsvärk eller inte.
Oavsett om ni sprang eller gick en mil i lördags.
Have a nice day, nu ska jag dricka lite kaffe så kanske jag vaknar 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas träningsvärken är bättre... o shit vilka fina bilder

2013-09-10 @ 06:32:55
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0