Fototriss - svart

Veckans fototriss har temat SVART

Först tänkte jag att det var så klockrent att jag skulle använda mig av den här bilden som en av bilderna i trissen
Eftersom jag inte fick med den i förra trissen. Och jag gillar att hålla nån sorts tråd så från en svart hund till en annan hund... men inte svart hel och hållen.
Nosen är svart iaf. 
Jag tog en cykeltur för att rasta hunden och för att fundera på hur jag skulle lägga upp trissen på temat svart och med ett tema i temat...
Kopplet är svart och cykelstyret är svart.
 
Nåja, temat blev lite långsökt kanske men den röda tråden är hund på ett eller annat sätt... haha 
Klicka på fototrissbannern för att komma till fler fototrissar på temat svart.
 
En bonusbild som kanske också kan räknas som svart är bilden av min skugga när jag cyklar
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Rantamor på näthinnan

Där fick du till det, och en svart tråd genom hela temat....
den första lilla vovven var söt och blir en favorit.

Tjingelingen från Rantamor.

2013-09-01 @ 17:13:50
URL: http://rantamor.blogspot.se
Postat av: Pysselfarmor

Javisst är den svart din fina triss! Woffsens nos gillar jag ;-)

Postat av: Åke

Kul med tråd genom trissen, jag brukar försöka själv. Kul triss du visar upp, Bonusbilden var läcker :)

2013-09-01 @ 22:44:56
URL: http://www.nacka144.se
Postat av: Karoleen

Visst är det svårt ibland att få ihop en röd tråd, men jag tycker du har lyckats få ihop en hund-tråd här =)

2013-09-03 @ 10:33:48
URL: http://karoleen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0