bläh

Hade tänkt åka o träna på kvällskvisten. Skulle ju till o med bli hämtad eftersom min bil sagt upp sig men tidsoptimisten i mig trodde att pannbiff med lök är gjort på en pisskvart när färsen fortfarande ligger i frysen. Snabbtining i vattenbad haha jaja
 
Fick lov att avboka o det kändes surt värre kan jag lova. Herr J fick en skopa ovett bara för att... jag var sur.
 
Vet inte heller hur jag kommer till jobbet eftersom biljä*piiip*eln står i stan utan att kunna rulla vare sig framåt eller bakåt. Bromsarna har fastnat på och nu har de bränt fast. :(
 
Satte mig i hästhagen och tankade lite energi och vem kan va sur när man får en puss av en varm hästmule?
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt att våra fyrbenta skänker tröst när allt annat liksom djävlas med en, hoppas att det löser sig med bilen

2013-09-03 @ 08:17:58
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0