Val o kval

Måste bestämma mig innan 12 om jag ska jobba i morgon kväll eller inte
 
Mår jag bra nog att fixa ett 6 timmars arbetspass?? 
 
Fortfarande trött trött trött
 
Mina ögon vill sova sova sova
 
Vad är vad??
 
Vad är ångest över ifall jag inte fixar det och vad är faktisk vetskap om frisk o sjuk?
 
Fick frågan om Soma Move ikväll men med kräkkänsla i halsen just nu (fastän medicinen fortfarande ska verka och fast jag åt frulle för inte länge sen) så känns det inte troligt att jag fixar 45 minuter med mer upp och ner än rättvänt. 
 
 
Tycker att bilden lite grann illustrerar känslan i kroppen när man vet att man kör på för hårt men inte vet hur man ska få stopp på skiten innan det kraschar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0