Peppar inför morgondagens äventyr

I morgon ska jag till Sandviken och lyssna på musik!!
 
 
Igår var jag och E och hämtade kakor i Västerås. E och hennes klass samlar till klasskassan så de kan göra nåt roligt när de tar studenten. 
 
Kakor och godis för 1 600:- i baksätet... hahaha 
 
Så min migrän fick se sig lite ignorerad. Pronaxen hjälpte tillräckligt för att jag skulle orka köra. E hade aldrig fixat att få hem grejerna på tåget själv. Blev två kartonger att bära ut i bilen. 
Sen hade vi lite teamwork när vi packade påsarna åt var och en. Jag läste från listan och E packade. 
 
Nu ska jag lasta ut allt i bilen också och sen är det dags att bege sig mot de djupa skogarna i färnbo för ett kvällspass. 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Nu var det länge sen mina stora barn eller grannbarnen "terrade" med kak&godisförsäljning, vill minnas att jag tyckte mycke om "Lillebrorskola"

2013-10-18 @ 09:24:09
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0