Nackspärr och dyspepsi

Vaknade med nackspärr. Troligen för att jag försökte bädda med två kuddar på höjden igår för o komma upp lite eftersom jag dessutom har känningar av magkatarr. 
 
Fryser gör jag också.... ja jag vet jag bara klagar just nu. 
 
Hade en fundering om jag skulle ha svängt i hop en halvliter bulldeg så att det skulle vänta lite kanelbullar på resten av familjen när de kommer hem. Men den där hushållerskan Inga har inte diskat så hela bänken är full av grejsimojs och jag orkar inte börja gräva i det heller...
 
Vore det inte för att magen bråkar hade jag gjort en repris på gårdagen och somnat om tills det absolut var dags att gå upp för att åka mot jobbet.
 
För jo, jag har jobbhelg och den börjar med ett kvällspass ikväll
 
*sitter o brottas med kräkkänslan i halsen just nu*
 
Nä det här blir inte roligare än så här just nu så jag loggar ut igen
 
Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0