Mr Migrän

tittar förbi och bara säger hej
 
Hmmmm huvudvärken kom smygandes den sista jobbtimmen idag. Nu har jag bäddat ner mig för jag är trött så jag vet knappt vad som är upp och vad som är ner på mig själv eller resten av omvärlden.
 
 
uppdatering: hann inte mer än posta inlägget så hörde jag hur hunden skällde på gården och där stod svärpäronen. Jahapp bara o kamma till sig 5 minuter o vara social eftersom deras son inte behagade ta emot dem. Han var hemma men stod i skuggorna o pillade på sin nya leksak (trasig traktor som inte alls är ny utom för honom).
 
Hann sätta potatis på spisen och slänga falukorv i ugn o nu tänker jag vila med en pronaxen i lilla maggen o så ska jag sparka herr Migrän, som så oartigt inte vet att gå i tid, i arslet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0