mat och träning

Slängde just in en pp i ugnen. Ja en pulled pork alltså :-)
 
Har längtat efter att få käka det igen och nu så.... imorgon är det klart. Kanske jag kan ta med mig av den i matlådan direkt från ugnen imorgon bitti. Den får stå över natten och riktigt mojsa till sig. O så lite goda tillbehör såsom majs, rödlök, tomat och gräddfil. Yummi.
 
För övrigt så startade jag dagen med att vara totalt otaggad till allt och gick till att träna efter jobbet och ändå känna mig rätt nöjd. Orkade inte hålla tempot dock men man har väl sisådär ork efter att ha käkat pannkakor till lunch och värmt upp med två timmar städ hos en brukare så svetten lackar. Satsade på magövningarna och efter passet gick jag vidare in i gymmet och lyfte några kilo för att stärka nacke och axlar. Ja armarna fick lite de med. Inte så många repetitioner kanske men bättre än inget. På torsdag är planen att träna boxrsize. Ska bli grymt kul och då tänker jag ge allt. Har bästa sparringpartnern med mig då och vi har samma mål. Att bli starkare och bättre.
 
Nu ska jag städa ur min jobbväska för jag upptäckte en bortglömd halväten banan idag (den var i nästan flytande tillstånd). Misstänker att det inte är vackert däri. Har inte vågat kolla riktigt ordentligt än. Hua wish me luck
 
Bild: dagens träningspass

Kommentarer
Postat av: Helen

Bortglömda bananer är inte kul att hitta... Själv hittade jag ett bortglömt äpple ( som turligt nog låg i en påse ) som förvandlats till nästintill oigenkännbar sörja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0