ofödelsedagskalas

I fredags var jag till V-ås och det alltid lika roliga folktandvården. (burrrr)
 
När jag var klar ville jag belöna mig med nåt och slank in på en sån där onödigasakerduintevissteattdubehövde-butik och bland alla andra onödiga krimskramsgrejer hittade jag strumpor i trepack. De hade ögon på sig... och jag fick ju strumpor i födelsedagspresent av bästaste Stajna.
Såklart ploppade det upp i mitt huvud då att jag ville köpa ögonstrumpor tillbaka. Faktiskt hade de ett helt fejs på sig.
Vad jag inte såg där och då var att fejset var på undersidan av strumpan... men iaf så.... det är väl tanken som räknas antar jag ;) 
 
Jag slog in det ena paret i ett litet paket och lockade guldigt snöre som dekoration. Sen la jag det i hennes skåp på jobbet.
På APT sa jag i förbifarten att det låg ett litet ofödelsedagspaket i hennes skåp. Hon rusade genast dit och hämtade det.
Den nedersta bilden har jag snott från hennes instagram... helt fräckt bara sådär
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Ofödelsedagspresent låter som ett riktigt bra sätt att pigga upp vardagen för någon annan :-)

2013-05-03 @ 07:22:49
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0