nattjobb

Ja inatt drömde jag att jag var på jobbet igen... vi hade krångel med larmtelefonerna. För tydligen gick samtalen till en gammal telefon som vi inte längre använder. I drömmen hade vi glömt meddela detta till larmcentralen. Haha fattar inte hur jag kunde få till det så för man flyttar ju bara med sim-kortet och så är det klart ju.
 
Iaf så i den här gamla telefonen så fick vi ett samtal där någon pratade engelska. Det var tydligen nån som larmat och behövde hjälp - i CHICAGO!!!!!
 
Med nån form av bröllopsvals. 
 
Antar att jag är lite färgad av att en av mina jobbarkompisar ska gifta sig nästa helg och jag antar att jag har jobbat way to much lately.
 
Idag är jag ledig iaf. Treledig till och med... skönt värre.
 
Och nästa vecka har jag tagit ledigt i två dar... vi åker till Ullared några från jobbet. Ska bli roligt.
 
Slänger in lite random instagrambilder som jag fotat på sistone
 

Kommentarer
Postat av: Helen

*fniss*
Tänk så tokigt man kan drömma ibland, lite ledigt & Ullared är nog precis vad du behöver

2013-05-10 @ 20:27:26
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0