tisdag

Hemma efter en knapp timmes promenad från svärföräldrarna = 5.36 km 
 
De skulle låna bilen så jag åkte dit och sen gick jag hem. 
Det var ju fint väder och jag måste träna upp flåset och tempot som sagt var. 
 
Men nu är jag trött. Tror min energinivå sjönk strax under skosulorna ungefär samtidigt som jag landade här hemma igen. 
 
Äta nåt och sen vila så jag orkar jobba ikväll. Så jag orkar vara glad och trevlig "no matter what"
Hittade vårtecken efter vägen... tjohooo finns hopp om livet med andra ord
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Vårtecken vill vi se mer av :-) Hoppas du är lite piggare idag

2013-03-13 @ 07:11:19
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0