tankar

Man tänker så bra när man kör bil...
 
Idag har jag avhandlat ämnet djur i namn. Haha ja faktiskt.
 
Och så tänkte jag på att vissa namn är självklara efternamn medans andra är förnamn.
 
Man kan ju heta Varg, Hjort, Uggla, Utter, Anka, And i efternamn till exempel. Och man kan heta Lo och Björn i förnamn.
 
VAD har varit skillnaden i om det skulle bli ett för eller efternamn....? Ja dårå en gång i tiden för lääänge sen alltså.
 
Sån är jag. Som fnular på såna saker i min ensamhet. Undrar vad det säger om mig egentligen... hahaha
 
Idag blev det ju ingen temabild från jobbet eftersom jag lyckades lämna fånen på köksbordet. Där låg den minsann och hånlog mot mig när jag kom hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0