taggad och födelsedagspresenter

För en gångs skull var jag ombytt och klar och kunde åka hem i rätt tid från jobbet. Brukar inte orka samla ihop mig på en lååång stund annars. 
 
Åkte hem och kände att det var sånt fint väder att jag ville få göra nåt med den. Drog med mig ungarna ut och så tog vi en tur med två hästar och hunden. Tömkörde Lillen och Dallas fick hänga med i snöre bara
 
Det var en övertaggad liten ponny som inte visste vilket ben han skulle stå på. Han bjöd skänkelvikningar och öppnor för fulla muggar och skritta visste han inte vad det var förrän vi kommit en kilometer på promenaden och stanna och bara stå still var väldigt onödigt. 
 
Men på hemvägen var han nöjd och belåten och kunde faktiskt sträcka ut i lång låg skritt på lösa tömmar.
 
Nu skulle vi väl kanske ha laddat om och påbörjat tacosmiddan som vi ska äta ikväll... tänkte först ta det igår men det blev så sent så det fick bli idag.
 
Här är vad jag fick i present av bästaste Stajna igår. <3
Haha hon hittade inga gröna den här gången sa hon ;)
Lägger in en bild på påskharen som jag fick av svägerskan här i veckan när jag var över dit. Också en försenad födelsedagspresent. :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Men visst var det samma lika fast annan färg????

Svar: Jaaarå samma lika:-)
Kalla mig M

2013-04-03 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0