jobb, nöje, mello och lite friskvård

Det är svårt att hinna med att blogga när man jobbar 6-dagarsvecka
 
Orken finns inte riktigt där
 
Skrev ett inlägg igår som hamnade på is så länge. Måste nog tänka över mina ord innan jag eventuellt publicerar dem.
 
Igår var en hektisk dag... först jobb till 16, sen hem och samla ihop familjen. Pizzabeställning som sen togs med till vännerna i Broddbo. När det var uppätet drog vi till bowlinghallen och en timmes rulla klot.
Massa skoj för billig penning. Det blir fler gånger
 
När vi spelat klart drog vi tillbaka till Broddbo och hade soffhäng framför mellon.
 
Det var lite delat om vem som skulle vinna i soffan... några hejade på Yohio, andra röstade på Ralf bland annat.
 
Jag och E hörde till de som röstade på Yohio såklart.
 
Kan ju tycka att omröstningen blev lite sådär... men men...
 
Idag startade jag dagen med sovmorgon deluxe och nu har jag som ett brev på posten fått huvudvärk.
 
Men bara att stå ut. Imorgon är en ledig dag och då tar jag en promenad igen hade jag tänkt. Måste ju bli fit for fight till vårruset i maj.
 
Här kommer några bilder från fredagspromenaden.
Barndomsminnen
 
Det var höjden av lycka när jag som mkt litet barn bodde på Bryggeri att få gå ner till loket och leka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0