sju kvart i timmen

är vad jag planerar att sova så jag orkar jobba imorgon också. 
 
Har jobbat ett kvällspass nu. Började med APT och vi hade sommaravslutning så vi grillade lite och käkade gott först. 
 
Innan jag for till jobbet så svampade jag av russet för han blir alltid så angripen av alla knott o mygg. Han verkar lukta extra gott för de där odjuren. Tanken var att han skulle få lite lindring och att de kanske inte skulle finna honom lika attraktiv. 
 
Nåja blank o fin ponny som jag släppte tillbaka i hagen och exakt en halv sekund efter att jag hade släppt honom så letade han upp den mest dammiga platsen av hagen och rullade sig omsorgsfullt på båda sidorna. Sen upp o skaka lite och sen rulla ett varv till. 
Jaja, elefanterna täcker sig med lera för att slippa ohyran så kanske det hjälper tänkte jag och fortsatte tankegången med att vi får göra om det en annan vacker dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0