projekt sovrum del 2

Take a walk down memorylane
 
bara genom att bläddra genom gamla kläder (ja ni anar inte hur gamla en del av kläderna faktiskt är) så har jag återupplevt en del gamla minnen. Det är sjukt jobbigt och tröttsamt för den lilla valnöten som ska kallas hjärna så jag sov middag mot kvällningen helt klubbad. 
 
Meningen är ju att jag ska få bort det som bara tar plats så det blir lite mer utrymme för nya kläder (en del har inte haft nån riktig plats i garderoben utan hänger på krokar utanpå en garderobsdörr på galgar i dagsläget. 
 
Men jag har hängt övervägande mängd på kanske-vara-kvar-stången. En period i mitt liv sydde jag en hel del också. Och såna kläder vill jag ju inte kasta...
 
Suck, tänk att jag ska vara en sån sparamaja. Som jag sa till en kompis på jobbet (och som hon fann helt hilarious) "jag har dubbla gener i ekorre för både mormor o farmor var ekorre".
 
Nä, nu lär jag väl ta mig i kragen igen och fortsätta damma av gamla klädpaltor och ta beslut om slänga - spara - skänka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0