tjejmilen 2013

Jag har ju anmält mig till tjejmilen
 
MEN
 
och det är ett stort MEN
 
jag har ju lite grann förträngt hur snart det är.... jag hinner har jag tänkt
 
snart hinner jag inte... idag letade jag rätt på ett program att träna med inför. Räknade ut var i träningen jag borde ligga och kikade...
 
Har fixat dagens träningspass iaf. Tog en kort runda med blandat jogg och gång. Okej den varade inte exakt den tiden som står men nästan. Det berodde inte så mkt på orken utan mer på att jag inte hade koll på hur lång tid jag skulle hålla på. Men kompenserade med att studsa på studsmattan när jag kom hem. Det är också kondition OCH styrka, allt i ett liksom.
 
Sen har jag tränat med Blossom på gräsmattan. Ja hon var inte här förstås men jag hade en tidning framför mig som hon var med i och instruerade några övningar. 
 
Mina ömma trampdynor kändes okej under rundan men nu när jag är barfota så ömmar de igen. Kanske är bristsymtom på nåt ämne. Brukar få ont i fossingarna då. Eller bara gammal hederlig vätskebrist med tanke på värmen som varit
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Ses i Stockholm, jag ska också springa Tjejmilen för 12e gången. Ett tips ställ era väskor i Kommunaltältet undertiden när ska springa. 😊 Sen finns det bra duschmöjlighet precis i närheten av Gärdet. Kraam

2013-08-01 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0